0
    U bevindt zich hier: Kwaliteitsgarantie  
 
Notitieblad verzenden
 
 
 

Los de som op.*

12

+

=

twaalf

 

Andere som,
Klik hier .

 
 

* Verplicht veld

 
 
nav-Id: 1619066 - doc-Id: 1617993
vlaams /français Het bedrijf Rodenstock.Net
FAVORIETEN (0)
FAVORIETEN (0)
Uw momenteel opgeslagen favorieten
 
 

Geen favorieten

 
Zoeken
Zoeken
 
 
 
 
 
 

Onze service voor brillenglazen

Topproducten zoals onze brillenglazen verdienen speciale aandacht. Met de garantie- en servicekaart van Rodenstock* kunt u van onze uitgebreide diensten gebruikmaken.

Bij de aankoop van een bril met Rodenstock-merkglazen krijgt u van uw opticien de garantie- en servicekaart van Rodenstock.* Hiermee heeft u recht op alle onderstaande diensten. Daarnaast staan op uw garantie- en servicekaart van Rodenstock alle belangrijke gegevens van uw brillenglazen. Met deze gegevens kan uw opticien in geval van schade onmiddellijk een vervangend glas bestellen.

Zes maanden tevredenheidsgarantie

Wij garanderen u een probleemloze gewenning aan uw Rodenstock-brillenglazen. Mocht u desondanks binnen de eerste zes maanden niet tevreden zijn, dan vervangen wij de glazen door een ander Rodenstock-product met dezelfde correcties. Met bijbetaling kunt u overstappen naar een hoogwaardiger glas. Bij de tevredenheidsgarantie kunt u geen aanspraak maken op vergoeding van het aankoopbedrag.*

Twee jaar kwaliteitsgarantie

Wij garanderen de werking en duurzaamheid van uw nieuwe Rodenstock-brillenglazen. Als de glazen binnen 24 maanden na aankoop een gebrek vertonen, krijgt u via uw opticien kosteloos identieke brillenglazen ter vervanging.*

Drie jaar kwaliteitsgarantie

Bij de hoogwaardige coatings Solitaire® Protect Balance 2, Solitaire® Protect Plus 2, Solitaire® Protect Sun 2 en Solitaire® Protect 2 bieden wij boven op de 24 maanden kwaliteitsgarantie nog eens 12 maanden extra garantie op de coating.*

Traveller Service

Bij de aankoop van Rodenstock multifocaalglazen en/of Rodenstock beeldschermglazen profiteert u bovendien van de exclusieve wereldwijde Traveller Service. Deze unieke service biedt u zekerheid tijdens reizen in het buitenland, ongeacht waar u zich ter wereld bevindt. Mocht uw bril bij een verblijf in het buitenland beschadigd raken of verloren gaan, dan kunt u de schade eenvoudig via de Traveller Hotline aanmelden. U ontvangt dan in een korte tijd en volledig gratis een set noodbrillen (een leesbril én een bril voor veraf) op uw verblijfadres. Zo kunt u veilig uw reis vervolgen. Eenmaal thuis kunt u uw bril laten repareren of een nieuwe aanschaffen.*

In geval van zo’n situatie: stuurt u een foto van uw Rodenstock Card naar travellerservice@rodenstock.com en vindt de verdere afhandeling plaats. Vergeet niet om uw exacte verblijfplaats op te geven.

* De garantie- en servicekaart van Rodenstock krijgt u bij alle deelnemende opticiens. De garantie- en servicevoorwaarden kunnen per land verschillen. De wettelijke garantie blijft onverminderd van kracht. Vervangende onderdelen voor uw Rodenstock-bril zijn ook na aankoop nog meerdere jaren verkrijgbaar. Bij schade kunt u uw bril ter reparatie aanbieden en daardoor ook de brillenglazen blijven gebruiken.